W dobie globalizacji, reklama w Internecie jest podstawowym narzędziem marketingu. Najbardziej efektywną formą reklamy w wyszukiwarkach jest pozycjonowanie, czyli popularyzacja wyszukiwania danej strony internetowej. Gdy zlecimy je profesjonalnemu zespołowi, który dobierze odpowiednie słowa kluczowe dla naszej strony, możemy być pewni, że do naszej firmy trafią nowi klienci. Należy jednak pamiętać ,że pozycjonowanie jest procesem raczej długotrwałym. Jego pierwsze efekty widać dopiero po upływie pewnego czasu. Tańszym sposobem reklamy w wyszukiwarkach jest skorzystanie z programów takich jak Google adwords czy adkontekst. Jest to metoda szczególnie korzystna dla małych firm, gdyż umożliwia kontrolę wydatków. Reklamodawcy muszą zapłacić za kliknięcie w link. Sama emisja reklamy jest bezpłatna. Programy te umożliwiają prezentację dopasowaną do potrzeb firmy. Reklamy tworzone w systemach adwords czy adkontekst mogą być tworzone w formie graficznej lub tekstowej. Te pierwsze umożliwiają wzrost rozpoznawalności danej marki. Z kolei reklamy w postaci tekstów dają szanse na znalezienie nowych klientów. Niektóre z serwisów umożliwiają precyzyjne określenie lokalizacji geograficznej prezentowanej firmy. Daje to większe szanse na to, że reklama dotrze do założonej grupy docelowej, a także pozwala na zmniejszenie kosztów kampanii reklamowej.
Written on luty 7th, 2011 by admin
Zalety reklamy w wyszukiwarkach
