Zalety i wady reklamy internetowej

Jak wiadomo każdy sposób na reklamę ma swoje wady i zalety, w radiu nie ma wizji, w telewizji mamy wizję oraz dźwięk, jednak większość z nas zmienia kanał aby ich nie oglądać a w Internecie, cóż, reklama w Internecie też ma swoje wady. Przede wszystkim nie wszyscy konsumenci mają dostęp do Internetu, a przez to reklama, która jest tam umieszczona omija ich nie dając szansy na poznanie marki. Jeżeli jest to reklama poprzez emaile, czyli wysyłanie tak zwanego SPAMu, to zamiast zachęcić konsumentów do bliższego poznania marki lub produktu, zbyt nachalna może tylko zniechęcić. Również reklama w Internecie staje się coraz bardziej popularna, jesteśmy bombardowani coraz większa ilością reklam a przez to również zwracamy na nie coraz mniejszą uwagę. Teraz warto opowiedzieć o kilku zaletach takich reklam, przede wszystkim są bardzo atrakcyjne wizualnie, mogą to być filmiki, banery oraz informacyjne panele. Taka reklama dociera do wielu grup społecznych, jednak przede wszystkim do młodych ludzi, którzy są jedną z najlepszych grup konsumentów, ponieważ chętnie wydają pieniądze. Reklama w Internecie jest wciąż jeszcze tańsza niż reklama w telewizji a przy tym częściej trafia do ludzi, ponieważ na wielu stronach nie daje jej się tak łatwo wyłączyć jak zmieniając kanał w telewizji. Często mając kontakt z Internetem nieświadomie stajemy się podatni na ukrytą reklamę na forach, blogach czy portalach społecznościowych.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.