Wyniki sprzedaży a marketing

Coraz częściej wydaje się, że wielkie korporacje gotowe są zapłacić dowolne sumy za przeprowadzenie odpowiedniej kampanii marketingowej. W miarę jak świat globalny zwariował na punkcie mass mediów oraz Internetu, możliwości marketingu wzrosły i wielu przedsiębiorców odniosło wielomilionowe zyski dzięki odpowiedniemu zastosowaniu reklamy. Do tego pojawiły się nowe internetowe narzędzia pomagające wprowadzić marketing internetowy na zupełnie nowe wody, personalizować ostatecznie przekaz reklamowy w zależności od tego, kto akurat siedzi przed komputerem. Nie dziwi więc, że inwestorzy coraz chętniej słuchali opowieści o nowych możliwościach technologicznych i gotowi byli zainwestować wielkie pieniądze w taką formę reklamy. Ale nie wszystko można dzisiaj osiągnąć samym marketingiem. Najlepszym przykładem tutaj okazać może się firma Microsoft, która przez lata spędzone w pozycji lidera nie podjęła prawdziwych prób udoskonalenia swojego produktu, za to mocno dbała o wizerunkowe sprawy, intensywnie promowała się w Internecie. A w tym czasie Apple bez konieczności udziału reklam udowadniało, jak wiele ma do zaoferowania nowoczesnemu klientowi i na przestrzeni kilku krótki lat odebrało całkowicie palmę pierwszeństwa odwiecznemu rywalowi, i to nie tylko na tym rynku.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.