Sami użytkownicy Internetu uwielbiają przekonanie, że nie da się ich nigdy wprowadzić i w błąd i decyzje ich zawsze będą absolutnie najpewniejsze. Wszystko za sprawą dostępności przeglądarek internetowych nawet w telefonach, a tam bez problemu w kilka sekund wszystko zweryfikować można wykorzystując doskonałe wyszukiwarki. A więc promocja, która wydaje się być tak kusząca, może zostać natychmiast przez użytkownika sieci zweryfikowana i po kilku sekundach znaleźć można sklepy, które to samo oferują znacznie taniej lub z dodatkami. Wydaje się więc, że nowoczesny użytkownik jest bardzo trudnym celem dla specjalistów od marketingu. Ale wraz z rozwojem umiejętności przeciętnego konsumenta podnosi się także stan wiedzy specjalistów, którzy coraz lepiej wykorzystują nowoczesne technologie, a nawet samych użytkowników. Dzisiaj każdy z nas wystawia jakieś oceny, wygłasza opinie, poleca lub odradza coś własnym znajomym przy pomocy licznych portali lub programów komunikacyjnych. I przekonanie użytkownika, by dobrowolnie szepnął dobre zdanie o marce, jest największym możliwym kapitałem reklamowym do wykorzystania. Dzięki nowoczesnym platformom społecznościowym staje się to jednocześnie tak proste, jak nigdy dotąd.
Written on styczeń 17th, 2014 by admin
Wykorzystanie samych użytkowników
Posted in Bez kategorii