Wykorzystanie samych użytkowników

Sami użytkownicy Internetu uwielbiają przekonanie, że nie da się ich nigdy wprowadzić i w błąd i decyzje ich zawsze będą absolutnie najpewniejsze. Wszystko za sprawą dostępności przeglądarek internetowych nawet w telefonach, a tam bez problemu w kilka sekund wszystko zweryfikować można wykorzystując doskonałe wyszukiwarki. A więc promocja, która wydaje się być tak kusząca, może zostać natychmiast przez użytkownika sieci zweryfikowana i po kilku sekundach znaleźć można sklepy, które to samo oferują znacznie taniej lub z dodatkami. Wydaje się więc, że nowoczesny użytkownik jest bardzo trudnym celem dla specjalistów od marketingu. Ale wraz z rozwojem umiejętności przeciętnego konsumenta podnosi się także stan wiedzy specjalistów, którzy coraz lepiej wykorzystują nowoczesne technologie, a nawet samych użytkowników. Dzisiaj każdy z nas wystawia jakieś oceny, wygłasza opinie, poleca lub odradza coś własnym znajomym przy pomocy licznych portali lub programów komunikacyjnych. I przekonanie użytkownika, by dobrowolnie szepnął dobre zdanie o marce, jest największym możliwym kapitałem reklamowym do wykorzystania. Dzięki nowoczesnym platformom społecznościowym staje się to jednocześnie tak proste, jak nigdy dotąd.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.