Wydatki na reklamę

Coraz częściej ogromne korporacje pogrążają się w dążeniu do stworzenia jak najlepszej kampanii marketingowej. I przekonanie o tym, że wydanie setek tysięcy lub nawet milionów dolarów na stworzenie odpowiedniej reklamy a następnie jej ulokowanie w środkach przekazu rozwiąże wszystkie problemy ze sprzedażą, jest dość powszechne. Coraz częściej jednak zaczyna się szukać alternatywnych rozwiązań dla reklamy, czegoś co sprawi, że można będzie reklamować i promować swoje produkty skutecznie i możliwie tanio. Możliwości takie daje dzisiaj przede wszystkim Internet, to głównie właśnie wiele darmowych całkiem nośników informacji. Oczywiście za przestrzeń na serwerze odwiedzanym przez miliony użytkowników trzeba sporo zapłacić. Ale coraz popularniejsze stają się narzędzia idące w parze z marketingiem szeptanym, nowoczesnymi portalami społecznościowymi. Dzięki ich zastosowaniu to sami ludzie mogą budować konwersację na temat danego wydarzenia lub produktu, budując wokół niego pozytywną aurę i wzbudzając zainteresowanie. I nierzadko tak wykonane akcje za pomocą Internetu przykuwają uwagę telewizji, która potem zupełnie za darmo i nieświadomie również staje się nośnikiem tego marketingowego przekazu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.