Walka o internetowych klientów

Walka o klientów jest dzisiaj wyjątkowo ostra a recesja na giełdach całego świata z pewnością nie sprzyja wydatkom. Jednocześnie bez nakładów finansowych trudno jest mówić o pozyskaniu jakichkolwiek nowych klientów, co wcześniej nie było problemem. Dlatego firmy przeważnie boją się wycofać nagle z reklamy telewizyjnej czy prasowej, obawiając się sporego spadku udziału w rynku co niestety faktycznie często staje się rzeczywistością. Ale nie brakuje i firm odważniejszych, które bardzo chętnie wprowadzają w życie główne narzędzia marketingu elektronicznego. I nie chodzi już dzisiaj o samą reklamę w Internecie, albowiem coraz większa grupa użytkowników skutecznie konfiguruje programy blokujące wszelkiej maści reklamy, szczególnie te graficzne i animowane. Aby nie przegrać więc walki o klienta nowoczesnego, bo szukającego produktów i usług w Internecie, konieczne staje się wyjście poza te formy i współcześnie możemy mówić, że reklama w Internecie jest na tyle rozwinięta, ponieważ każda grupa zaangażowała się w dokładanie małych kamyczków na ten sam stos. Dzięki temu dzisiaj wiedza o reklamie w Internecie jest imponująca, ale wciąż pozostaje jeszcze wiele możliwości. Tutaj jednak powoli kończą się możliwości samych marketingowców, którym pomysłów nie brakuje, a ciężar rozwoju spada na barki informatyków i programistów czy webdesignerów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.