W telewizji

Reklama telewizyjna jest dzisiaj jedną z najbardziej znanych i zarazem najbardziej wpływowych reklam. To właśnie telewizję oglądamy zarówno my, jak i nasze dzieci, na które również reklamy mają ogromny wpływ. Nic więc dziwnego, że za każdym razem, gdy pójdziemy do sklepu, nasze pociechy doskonale wiedzą, który proszek do prania jest najlepszy i które ciastka powinny wylądować w naszym koszyku. Niewątpliwie reklama ma ogromny wpływ i jest w stanie nawet nami manipulować. Dlatego aby ustrzec się przed tego rodzaju konsekwencjami reklamy, dobrze jest po prostu rozmawiać z naszymi dziećmi, by dokładnie poznawały zasady działania reklam. W ten sposób każde wyjście na zakupy będzie o wiele łatwiejsze. Telewizja jest dzisiaj ogólnodostępna i zapewne to właśnie z tego względu możemy mówić o tak dużym wpływie reklam na nas. Szczególnie podatne na ich wpływ są właśnie dzieci, które jeszcze nie do końca rozumieją telewizyjne przekazy, których często są świadkami już w wieku kilku lat. Reklama telewizyjna ma więc to do siebie, że jest w stanie wpływać na bardzo szerokie rzesze odbiorców. Ma to zarówno swoje plusy, jak i minusy. Plusem na pewno jest to w przypadku tak zwanej reklamy społecznej. Chcąc wywołać jakąś określoną reakcję społeczną, często w tym celu wykorzystuje się właśnie ten rodzaj reklamy. A za pośrednictwem telewizji może dotrzeć przecież do każdego.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.