W co zainwestować środki finansowe?

Załóżmy, że prowadzimy własną firmę i zastanawiamy się nad sposobami jej rozreklamowania. Zabezpieczyliśmy nawet na to środki i pozostaje nam już tylko wybór najlepszej oferty promocyjnej. Po dokonaniu szczegółowej analizy stwierdziliśmy, że powinniśmy skupić swoje działania na wykorzystaniu potencjału Internetu, jako najlepszego środka przekazu docierającego do najszerszego grona odbiorców. Jak widać wiele aspektów już ustaliliśmy więc wydawać by się mogło, że wyszliśmy na prostą. Nie jest to jednak takie proste. Analizując usługi promocji internetowej dochodzimy do wniosku, że reklama w Internecie może odbywać się za pomocą wielu metod. Mamy możliwość zamieszczenia na różnego rodzaju portalach reklamowych swojej oferty, tzn. przygotować typową reklamę, ale publikowaną na łamach sieci online. Możemy zarówno zbudować własną stronę internetową, a gdy już ją posiadamy bądź będziemy posiadać warto zastanowić się nad zainwestowaniem w pozycjonowanie stron. Różnica między typową reklamą a reklamą firmy za pomocą pozycjonowania strony jest oczywista. Ogłoszenie reklamowe publikujemy w określonym okresie czasowym i powoduje to szybki, ale też krótkofalowy przypływ nowych klientów i zainteresowania naszymi produktami. Pozycjonowanie stron jest może i droższe, może i dłuższe w realizacji, ale jego rezultaty odczuwalne są przez o wiele większy okres czasowy. Reklama nie zapisze się na długo w pamięci odbiorców, a wysoka lokata naszej strony sprawi, że większość przeszukiwaczy Internetu pozna jej zawartość i naszą ofertę. Wybór chyba jest oczywisty.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.