Ukryta reklama

Często ludzie nie zdają sobie sprawy, że reklama otacza ich ze wszystkich stron. Nawet podczas oglądania filmu czy serialu. Tutaj mamy jednak do czynienia z jej ukrytą formą. W sposób pośredni dociera ona do odbiorcy. Bowiem nie jest przypadkiem, że w filmie aktorzy jeżdżą taką marką samochodu, piją taką, a nie inną wodę, albo jedzą takie, a nie inne serki. Reklamodawcy płacą producentowi filmów za umieszczenie właśnie ich produktów. Taka forma reklamy również oddziałuje na odbiorcę. Połączenie gwiazdy ekranu z danym towarem odnosi nawet większy efekt. Ludzie chcąc się upodobnić do swoich idoli bardzo często chcą wyglądać, jeść i pić to samo co oni. Producenci swoich towarów są tego świadomi i dlatego płacą duże pieniądze za umieszczenie ich towaru w popularnym filmie. Obok tej ukrytej formy występuje również jawna. Każdy z nas ma bardzo często dość reklam, które emitowane są właśnie w trakcie trwania filmu. Ale niestety takie są prawa rynku. I na tym zarabia przede wszystkim prywatna telewizja. Reklamy są bardzo dochodowe dla telewizji komercyjnych. Dlatego też nie ma żadnych szans, że doczekamy czasów, gdy reklama zniknie z telewizji, gdy ilość filmików reklamowych zostanie ograniczona. Musiałoby zmienić się prawo, musiałyby zmienić się zasady. A na to niestety nie możemy liczyć.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.