Sposoby łowienia klientów

Coraz częściej złapanie użytkownika Internetu i przekonanie go do kupna jakiegoś produktu, staje się banalnie proste. Na początku jeszcze reklamy internetowe były dość prymitywne i na ogół ograniczały się do kopiowania rozwiązań znanych z prasy i telewizji i wydawaniu ich w wersji elektronicznej. Ale specjaliści od reklamy uczyli się bardzo szybko i wraz z pojawieniem się nowych narzędzi komunikacyjnych, wraz z rozwojem sieci Internet i pojawieniem się wielkiej grupy zaawansowanych i jednocześnie bardzo młodych użytkowników, na horyzoncie okazały się zupełnie nowe możliwości. Dzisiaj reklama w Internecie nie ma większych tajemnic dla ludzi zainteresowanych marketingiem a praktycznie każda dobra strategia reklamowa uwzględnia działanie przynajmniej kilkoma kanałami informacyjnymi w Internecie. Możliwe jest nie tylko atakowanie użytkowników SPAMem reklamowym są to metody przestarzałe. W czasie globalnej komunikacji coraz ważniejszym narzędziem staje się marketing szeptany, oparty na rzekomych obiektywnych rekomendacjach w grupie naszych wirtualnych znajomych. Użytkownik ma przeważnie duże zaufanie do opinii i ocen wygłaszanych przez osoby z własnego kręgu, więc chętnie przekona się na własnej skórze.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.