Bez wątpienia postacią reklamy w największym stopniu uprzykrzającą korzystanie z internetu i jego możliwości jest tak zwany spam. Jeżeli chodzi o pojęcie spam, czyli inaczej rzecz biorąc niechcianej reklamy internetowej, najczęściej spotykana jest ona w przypadku poczty elektronicznej oraz przy korzystaniu z komunikatorów. Za spam traktowane są wszystkie te treści promocyjne, które trafiają do odbiorcy niezależnie od jego woli oraz zawierają treści, które osobę odbierającą w zupełności nie interesują. Poza tym spamem określane są wszystkie te formy reklamy, w przypadku, których istnieje spore prawdopodobieństwo tego, że osoba będąca nadawcą tego rodzaju treści, czerpie z niej zdecydowanie większe korzyści, aniżeli jej odbiorca. Obecnie zjawisko spamu w obrębie globalnej sieci komputerowej uległo zdecydowanemu ograniczeniu. Wynika to przede wszystkim z tego, że zostają wprowadzane do użytku, coraz to nowe narzędzia, w zdecydowanym stopniu hamujące tego rodzaju niezgodne z prawem działania promocyjne. Niestety nie w każdym przypadku jesteśmy w stanie zaradzić takiemu spamowanie. Oczywiście bardzo nas to denerwuje, drażni jednak czasami nie potrafimy sobie z takimi spamami poradzić, nie możemy się ich wyzbyć. Nie jest to zbyt przyjemne jednak nic na to nie poradzimy, nic nie zdziałamy.
Written on styczeń 17th, 2014 by admin