SPAM-czy to dobry pomysł na reklamę

Każdy posiadasz adresu emailowego wie co to jest spam, i ta forma reklamy ma tak wielu zwolenników jak i przeciwników. Przede wszystkim warto jest wyjaśnić co to jest tak zwany SPAM , pomimo że nie wiadomo skąd dokładnie pochodzi ta nazwa oraz co oznaczała w pierwszym zamyśle, wiemy że chodzi tutaj o elektroniczne wysyłanie wiadomości, zazwyczaj niechcianych. SPAM zazwyczaj jest wysyłany masowo i nie dotyczy szczególnie żadnego użytkownika poczty, nie jest dostosowany do jego potrzeb czy zainteresowań, wszyscy dostają taki sam rodzaj SPAMu. Zazwyczaj wysyłanie SPAMU do użytkowników poczty elektronicznej odbywa się wbrew ich woli, za pomocą systemów komputerowych, które wysyłają masowo daną wiadomość do wszystkich użytkowników, których adres email znajdują się w bazie danych firmy. Reklamowanie produktów i usług za pośrednictwem SPAM jest kontrowersyjne, ponieważ, pomimo że taka reklama dociera do wielu potencjalnych konsumentów jest często przez nich kasowana nawet bez czytania. Poza tym często firmy mogą zniechęcić do siebie i swoich produktów/usług potencjalnych klientów, którzy bombardowani przez wiele niechcianych listów każdego dnia nie tylko ich nie czytają, ale wręcz te reklamy wzbudzają w nich niechęć. Bulwersuje również sposób, w jaki nasze adresy emailowe są zdobywane bez naszej wiedzy i zgody, co wzbudza sprzeciw wielu użytkowników Internetu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.