Słowa kluczowe to podstawowy element pozycjonowania. W języku programowania określa się tym pojęciem wyrażenia (frazy) lub wyrazy, które wpisywane są przez internautów w wyszukiwarkach. Najistotniejszą kwestią jest właściwy dobór słów kluczowych, dzięki któremu pozycjonowana strona odniesie sukces przejawiający się w większej liczbie odwiedzin, co z kolei przedkłada się na wzrost ilości klientów. Słowa kluczowe powinny stanowić jak najdokładniejszy charakterystykę prezentowanych produktów i usług. Najczęściej wybierane są najpopularniejsze wyrażenia opisujące daną branżę, jednak nie zawsze jest to dobre wyjście. Może się zdarzyć, że takie określenia są zbyt ogólnikowe i przyciągają nie tylko zainteresowanych klientów. Wtedy firma odnosi mniejsze korzyści. Wybór właściwych słów opiera się o stworzenie listy, która następnie poddawana jest weryfikacji. Warto jest postawić się na miejscu internauty i dodać takie wyrażenia, które sami byśmy wpisali. Przy tworzeniu listy można korzystać z różnych ogólnodostępnych narzędzi internetowych czy sprawdzać słowa konkurencji znajdujące się w sekcji metatagów. Dobrą metodą jest także dodawanie synonimów do już posiadanych słów. Następnie wybieramy najlepsze, usuwając te, które są zbyt ogólne, niezgodne z tematyką reklamy lub mają zbyt szerokie znaczenie.
Written on luty 7th, 2011 by admin