Rodzaje reklamy ze względu na media

Gdzie może być wyświetlana reklama? Jakie media można wykorzystać, aby urozmaicić naszą firmę i znaleźć potencjalnych klientów? Która forma jest najczęściej stosowana i dlaczego? Przed takimi pytaniami stoi większość przedstawicieli firm, którzy podejmują odpowiednie kroki w celu zdobycia klienta, przedstawienia firmy i usług. Jednym z podstawowych form marketingu jest reklama internetowa, służąca do przesłania informacji. Tu możemy odnaleźć takie formy reklamy jak: banery, strony na serwisach społecznościowych (facebook i inne), reklamy multimedialne, ogłoszenia zawarte w emailach. Początkowo reklama była przesyłana za pomocą poczty elektronicznej, z biegiem czasu uległo to zmianie. Plusem reklamowania się w internecie, jest szybka, skuteczna i natychmiastowa publikacja informacji. Innym przykładem reklamy jest reklama telewizyjna, odznaczająca się krótkim czasem trwania, wyświetlana w przerwie pomiędzy programami telewizyjnymi. Reklamy te stanowią potężne źródło dochodów dla stacji telewizyjnych, gdzie często reklamują się tylko większe firmy i przedsiębiorstwa. Reklama radiowa odznacza się już niestety określonym miejscem ludzi, do których trafia, czyli ma zróżnicowany zasięg. Tu odbiorca musi polegać na swoim słuchu i wyobraźni, za to może słuchać radia w każdym miejscu: czy w samochodzie, czy w pracy, domu, autobusie, sklepie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.