Reklamy telewizyjne i ich oglądanie

Oglądanie reklam telewizyjnych bardzo często nas denerwuje. Najchętniej chcielibyśmy, aby takie filmiki reklamowe nie były emitowane. Jednak jest to niemożliwe. Telewizja zarabia wielkie pieniądze na emisji reklam. Każdy z nas jest więc zmuszony do tego, by na takie reklamy patrzeć. Taka przerwa reklamowa jest czasem na to, byśmy zrobili sobie herbatę, wyszli do toalety. Nie zawsze jednak chcemy to robić. Dlatego też siedzimy przed telewizorem i obserwujemy reklamy, które są wyświetlane. Wiele z nich widzimy po raz kolejny. Jeżeli emitowane są już od jakiegoś czasu znamy je na pamięć, dokładnie wiemy, jak wyglądają, jakie są dialogi, co reklamują. Nikt nie zmusi nad do tego, by oglądać reklamy. Jednak jeżeli nie chcemy tego robić będziemy mieć trudny orzech do zgryzienia. Reklamy są bowiem emitowane wszędzie – w mediach, kinie. Każdy film nadawany w telewizji komercyjnej jest przerywany – czasami kilkakrotnie po to tylko, by wyemitować reklamę. Wtedy to przed telewizorami zasiada wielu widzów, wielu potencjalnych klientów mogących kupić konkretny produkt. Ludzie od reklamy wykorzystują to – i w tym właśnie czasie nadają reklamy. A my – klienci oglądający takie reklamy nie zawsze zdajemy sobie sprawę z ich skuteczności, z ich oddziaływania na naszą psychikę. Czasami to właśnie reklama ma wpływ na to, że kupujemy konkretny produkt.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.