Reklama w telewizji prywatnej

Wszystko zależy przede wszystkim od pory dnia i roku, w którym reklama ma zostać wyemitowana. Jeżeli jest to tak zwany prime time oznacza, że reklama będzie najdroższa z możliwych. Prime time jest to czas w telewizji, który oznacza największą oglądalność. W Polsce, jak i w większości innych państw ten czas wypada na okres mniej więcej od godziny dwudziestej do godziny dwudziestej drugiej. Czas ten może się nieco wahać. Jednak jest on niezmienny od kilku dobrych lat. Prime time to czas, w którym najwięcej ludzi siada przed domowymi odbiornikami telewizyjnymi. Wtedy też w telewizji emitowanych jest najwięcej programów, które cieszą się najlepszą popularnością. Dlatego też reklamodawcy chcą, żeby ich produkty czy usługi były reklamowane, gdy przed telewizorami siedzi jak największa liczba widzów. Bo przecież na tym polega cała istota reklam. Jeżeli nasza reklama będzie oglądana przez największą widownię, mamy szanse na to, że nasz produkt czy usługa zacznie być znany i przede wszystkim rozpoznawalny przez większość ludzi w kraju ale i reszty państw na świecie. Przykładem tego może być koncern Coca Cola, który rocznie wydaje bagatelne sumy na reklamę nie tylko samej Coca Coli ale też innych firmowych produktów. Oprócz tego, że są one emitowane w telewizji przez długi czas – na przykład przed świętami Bożego Narodzenia, aż do Sylwestra – to w dodatku na ich wyprodukowanie przeznacza się od kilkuset tysięcy dolarów do nawet kilku milionów dolarów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.