Reklama w radiu

Obecnie reklama radiowa nie cieszy się już tak wielką popularnością jak miało to miejsce kilkadziesiąt czy nawet kilkanaście lat temu. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że słabnące zainteresowanie radiem jest już stałą tendencją. Współcześnie słuchanie audycji radiowych nie jest popularne. Większość ludzi mając do wyboru słuchanie radia czy oglądanie nawet mało ciekawego programu w telewizji zdecydowanie częściej decyduje się na tę drugą opcję. Złote lata popularności radia odchodzą w niepamięć a miejsce nierzadko bardzo ciekawych audycji zajmują media takie jak telewizja i internet. Pomimo tego, że rola radia ostatnich latach zdecydowanie zmalała, to mimo to reklama w radiu jest zjawiskiem powszechnym. Jak nie spojrzeć słuchanie radia, to zajęcie charakterystyczne dla wszystkich podróżujących samochodami. Właśnie głównie z myślą o prowadzących pojazdach kształtowane są radiowe bloki reklamowe. Reklama radiowa ma działanie zbliżone do telewizyjnej, czyli jej celem jest trafienie do jak najszerszego grona odbiorców. Jednak tu możliwości są nieco ograniczone. W radiu radiosłuchacz ma możliwość tylko i wyłącznie usłyszenia reklamy, usłyszenia konkretnych informacji. Nie ma obrazu. Reklama musi być stworzona w taki sposób, by dotarła do słuchacza, by ten ją zrozumiał, by uwierzył w taka reklamę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.