Reklama w Internecie

Mimo tego, że tego rodzaju dmuchane reklamy są znane od wielu lat, to reklama wody mineralnej robi pozytywne wrażenie. Zajmiemy się teraz opisaniem przykładów reklam w Internecie. Jest to jedno z mediów, które w dzisiejszych czasach rozwija się bardzo dynamicznie. Dzisiejsze reklamy internetowe znacznie różnią się od tych, które były w sieci na przykład pięć czy sześć lat temu. Z początku nie było żadnych konkretnych przepisów regulujących ich formę, wygląd czy też rozmiar. Dziś spraw wygląda o niebo inaczej. Jednak w dalszym ciągu dla użytkowników Internetu reklamy mogą stawać się sporymi przeszkodami i powodami do irytacji. Głównie z tego względu, że reklamy w Internecie są o wiele bardziej agresywne i czynne niż na przykład reklamy w telewizji czy w radiu. Wyskakują nie wiadomo skąd i nie wiadomo kiedy. Oczywiście to jest bardzo częste pierwsze wrażenie. Bo przecież w sieci większość reklam jest widoczna. Jednak cały problem tkwi w tym, że wiele reklam internetowych uruchamia się, gdy my najedziemy na nie myszką. Mały i niepozorny banner, może powiększyć się do takich rozmiarów, że zasłoni nam całą stronę i uniemożliwi nam jej przeglądanie. Zwłaszcza, że takie powiększające się bannery przez kilkanaście sekund blokują nam całą stronę i jakiekolwiek przyciski na niej są wygaszone.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.