Rabaty i promocje dla internautów

Internauci to coraz większa i regularnie powiększająca się grupa odbiorców oraz potencjalnych klientów. Od kiedy pojawiła się możliwość posiadania internetowego konta w banku i samodzielnego dokonywania przelewów oraz innych opłat, wielu ludzi straciło kolejny powód, by wychodzić z domu. W dobie powszechnego dostępu do sieci wielkie ale i małe firmy otwierają swoje strony pod kątem daleko idącej interaktywności a możliwie nawet składania zamówień. Pojawia się więc potencjalnie wielomilionowa grupa klientów, którzy chętnie zamówiliby pizzę przez sieć, zamiast dzwonić klasycznie telefonem. A ponieważ są oni gotowi zapłacić za towar natychmiast, przy wykorzystaniu jednej z licznych sieci płatniczych lub po prostu przelewem, warto takiego klienta przekonać do swojej firmy. Aby więc najskuteczniej złapać Internautę, który jest najtrudniejszym reklamowo celem, trzeba zniżyć się do promocji i rabatu. Szybko działający użytkownik sieci będzie w stanie w ciągu kilkunastu sekund porównać kilka przynajmniej ofert z własnej okolicy. Aby więc wygrać to bezosobowe zestawienie marek w sieci nie można stawiać wyłącznie na puste reklamy, niezbędne jest odwołanie się do zmysłu ekonomicznego danego klienta.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.