Przełomowe zmiany w reklamie

Nowoczesne firmy doskonale orientują się w oczekiwaniach współczesnych konsumentów i tylko dzięki temu są w stanie skutecznie odpowiadać na zmieniające się trendy. A trendy potrafią się zmieniać błyskawicznie, od kiedy liczba użytkowników sieci przekroczyła miliard. Dzisiaj szybko rośnie a dodatkowo Internauci dostali niesamowite narzędzie komunikacji jakim są portale społecznościowe. To one najmocniej odbijają się na rozumieniu nowoczesnej reklamy i widać wyraźnie, że marketing elektroniczny dopiero usadawia się na tronie, chociaż nikt nie ma wątpliwości, że telewizja a tym bardziej prasa nie są w stanie równać się z reklamą w tak interaktywnym i multimedialnym środowisku, jakim jest Internet. Dlatego też głównym zadaniem firm uważających się za innowacyjne jest dzisiaj pozostawanie w kontakcie ze swoimi odbiorcami i zadbanie o to, by bez problemu docierała do nich reklama. Nie jest jednak zaskoczeniem, że nowocześnie myślący użytkownicy sieci nie lubią bezpośrednich form reklamy, często instalują programy skutecznie blokujące wszystkie wyraźne formy promocji. Ale tu właśnie Internet sam wytworzył doskonałe rozwiązanie reklamę, którą Internauci sami sobie przesyłają, ponieważ podoba im się wideo czy obraz zamieszczony gdzieś w sieci. Często nawet nie widać, że jest to materiał sponsorowany.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.