Prowadzenie kampanii politycznej

Dzisiaj mówi się coraz częściej o tym, że wygrana kampania wyborcza to przede wszystkim zasługa uściśniętych dłoni. I rzeczywiście badania marketingowe skupiające się na prowadzeniu kampanii politycznej potwierdzają, że nawet niezdecydowani i obojętni ludzie, po spotkaniu w cztery oczy z politykiem znany z telewizora automatycznie poprawiają we własnej głowie jego notowania. Szczególnie w kraju, w którym nie ma powszechnej mody na odwiedzanie biur swoich posłów a sami wybrani politycy niechętnie spotykają się z wyborcami spotkanie takiego człowieka na ulicy wśród wielu ludzi budzi wielki szacunek, traktowane jest dość wyjątkowo. Ale nie zawsze politycy mają wystarczająco sił, aby w każdym najmniejszym regionie pokazać się osobiście. Dlatego nie można absolutnie rezygnować ze starych i sprawdzonych metod, prowadzenia marketingu internetowego i przy okazji kontrolowania wydarzeń w obozach przeciwnika. Sam polityk jednak powinien ograniczyć się do świetnej prezencji. Za myślenie o konkretnych ruchach i sposobach realizacji następnych punktów strategii odpowiedzialni powinni być doradcy. Często za pomoc dostają oni wielkie pieniądze, ale nierzadko są to wierni fani danego obozu politycznego, gotowi robić to za darmo.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.