Promowanie wizerunku polityków

Dzisiaj z powodzeniem promować można coś więcej, aniżeli same produkty ze sklepowych półek. Oczywiście w blokach reklamowych przeważnie reklamuje się to, co na co dzień kupujemy z największą ochotą. Począwszy od chemikaliów, przez urządzenia RTV czy AGD, na farmacji oraz żywności kończąc. Reklama w Internecie pozwala na jeszcze więcej, możliwe staje się wprowadzenie nie tyko gier flash czy różnego rodzaju interaktywnych form przekazu, ale także dużo lepiej ocenić można target danej witryny i specjalnie do niego zaadresować swój przekaz. Nadal jednak, wszystkie te kanały są doskonałymi nośnikami nie tylko reklam takich produktów, ale także osób i idei. Najlepszym przykładem zaangażowania telewizji czy Internetu do promowania ludzi są oczywiście wybory polityczne. To w tym okresie od kandydatów do sejmu czy senatu nie można się dosłownie opędzić. A ponieważ na ulicznych słupach reklamowych plakaty polityczne wyglądają z daleka tak samo, billboardy przy drogach są natomiast szalenie drogie, alternatywą pozostaje intensywne zajęcie przestrzeni w Internecie i reklamowanie swoich poglądów tam. A wspierający kandydata internauci może pomogą mu przebić się do masowej świadomości, może wygrać wybory.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.