Promowanie swojej marki

Promowanie własnego przedsiębiorstwa to dzisiaj często o wiele ważniejszy element zarządzania firmą, aniżeli chociażby nowe badania i innowacje. Często dyrektorzy firm odnoszących finansowy sukces zapominają o tym, że nie ma nic gorszego dla przedsiębiorcy niż lenistwo i zadowolenie z własnych wyników. A nic tak nie rozleniwia współczesnego przedsiębiorcy jak przekonanie o mocy marketingu. Coraz częściej zamiast wydawać pieniądze na istotne inwestycje, infrastrukturalne czy technologiczne, zarząd decyduje się ulokować połowę zysków w wieloletnią kampanię marketingową. A nierzadko dzisiaj oznacza to zarówno wykupienie miejsca w telewizji i prasie, jak i zainwestowanie w coraz ważniejszy marketing internetowy. Tylko z połączenia reklamy internetowej z prasową i telewizyjną można stworzyć prawdziwie silny przekaz, który pozwoli albo utrzymać pozycję marce, a nierzadko nawet wedrzeć się do bardzo zamkniętego kręgu. Tak jak kilka lat temu sieć Play próbowała wedrzeć się pomiędzy operatorów komórkowych i mimo że początki były oporne, ostatecznie wyniki na agresywną kampanię w sieci i telewizji przyniosły szefom spółki odpowiedni poziom zadowolenia oraz sprzedaż, której nie powstydziłby się żaden z leciwych konkurentów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.