Promocja i reklama nowego tysiąclecia

Dla każdego prezesa nowoczesnej firmy jasnym jest, że trzeba rozwijać się razem z rynkiem w najgorszej sytuacji najlepiej natomiast przejąć pałeczkę i samotnie ustanawiać nowe standardy. Jednak w wielu firmach prezesi są zbyt archaicznie nastawieni do zarządzania marką i nie widzą innych perspektyw na jej promocję niż kosztowne kampanie reklamowe w telewizji oraz prasie. Tymczasem są różne małe regionalne marki, które pojawiły się w sieci zanim otworzyły swój pierwszy stacjonarny sklep i to właśnie skuteczna reklama w Internecie pozwoliła im podbicie rynku zanim wielkie korporacje zorientowały się z możliwościach, jakie daje elektroniczny marketing. Szczególnie ważnym elementem pierwszych reklam w Internecie, poza rzecz jasna grafikami i linkami osadzonymi w tekstach promocyjnych, było pozycjonowanie witryn. Ale i tutaj niejeden laik zapominał o tym, że samo pozycjonowanie witryny może zakończyć się dosłowną katastrofą, jeśli zapomni się jednocześnie o dopieszczeniu witryny. Wymagania współczesnego użytkownika sieci są wysokie, ale wymagania współczesnego klienta, który ma coś kupić lub zamówić przez Internet, są kolosalne. A więc sprostanie im nie jest zadaniem łatwym, o czym zapominają początkujący w dziedzinie internetowej reklamy, pozycjonując martwą i archaiczną stronę swojego przedsiębiorstwa.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.