Prawda o reklamach

Nie wszystkie reklamy są takie jak je przedstawiają. Każdy przekonuje się po ich zakupie, że tak naprawdę dany proszek nie działa tak jak powinien, płyn do naczyń przedstawiany w samych superlatywach jest beznadziejny. Każdy musi się przekonać na własnej skórze jak działa zakupiony wyrób. Producenci pokazują ich asortyment w taki sposób abyśmy go jak najprędzej kupili. Społeczeństwo idzie do sklepu i zakupuje towar i chce spróbować od razu jaki będzie rezultat po jego zastosowaniu. Nie pierwszy raz nacięliśmy się gdy kupiliśmy świetnie przedstawiany krem do twarzy minimalizujący zmarszczki, który w rezultacie nie daje żadnego efektu. W najgorszym wypadku zaczyna działać negatywnie. Jednak to nas nie zraża i nadal kupujemy reklamowane produkty. Reklama przecież bardzo dobrze skonstruowana ma zachęcić jak największą liczbę potencjalnych klientów i ich zachęca. Mamy nadzieje, że następny produkt będzie lepszy, przecież reklama była lepsza od poprzedniej. Próbujemy i znów czujemy się zawiedzeni. Istnieją pewne zasady stosowane w reklamie. Takie zasady nie zawsze są nam znane. Jednak obserwując konkretne reklamy, testując reklamowane produkty śmiało możemy stwierdzić, że nie każda reklama jest rzetelna. Wiele reklam wprowadza w błąd konsumenta. A to jest niedopuszczalne. Są instytucje, które kontrolują reklamę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.