Prace nad przygotowaniem dobrej reklamy

Prace nad przygotowaniem dobrej reklamy nie są wcale łatwe. To nie jest tak, że krótki filmik reklamowy, jaki widzimy w telewizji powstaje w kilka godzin. Na to potrzeba o wiele więcej czasu – z czego nie zawsze zdajemy sobie sprawę. My możemy jedynie obserwować gotowy efekt, przygotowaną profesjonalną reklamę. Nawet nie zastanawiamy się nad tym, ile osób nad nią pracowało, nie wiemy, gdzie była nagrywana, jak kosztowna była i przede wszystkim jak długo trwały prace związane ze zrobieniem takiej reklamy. Jeżeli ma to być profesjonalna, dobra, wysokobudżetowa reklama wówczas czas jej przygotowania to nawet kilka miesięcy. Jest to dość zaskakujące dla nas, gdyż przecież klienci widzą zaledwie kilkunastosekundowy film – tyle zazwyczaj trwa przeciętna reklama. Prace nad reklamą rozpoczynają się określeniem budżetu, jaki można będzie przeznaczyć na kampanię reklamową, na wykonanie reklamy. Następnie konieczne jest określenie pomysłu, jak reklama ma wyglądać – i to zazwyczaj trwa najdłużej, nawet kilka tygodni pracy zespołu pracowników. Jeżeli jest już pomysł przychodzi czas na jego realizację. Taką reklamę można nakręcić w kilka dni. Później jest czas na obróbki, szczegółowe przygotowania, dopracowanie profesjonalnej reklamy i wyemitowanie jej w mediach. Skuteczność reklamy zależy jednak nie tylko od zaangażowania w jej przygotowanie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

.