Pozycjonowanie jest najbardziej powszechną formą reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Opiera się ono o ilość linków prowadzących do danej strony. Im jest ich więcej, tym większa popularność strony. Pierwszym etapem pozycjonowania jest optymalizacja strony, która obejmuje dostosowanie kodu i treści strony internetowej pod ściśle określonym kątem. Optymalizacja treści obejmuje przede wszystkim odpowiednie ułożenie kolejności tekstu. Umożliwia ona także podkreślenie elementów ważnych, przy jednoczesnym rozróżnieniu składowych odrębnych logicznie. Najważniejszą częścią optymalizacji jest jednak dobór właściwych słów kluczowych i ich wstawienie w odpowiednim miejscu na stronie, a także zdefiniowanie gęstości ich występowania. Słowa kluczowe to takie wyrazy, dla których chcemy podnieść pozycję w wyszukiwarce poprzez ich częstsze wybieranie. Optymalizacja treści obejmuje również określenie ważności nagłówków. Z kolei optymalizacja kodu dotyczy usprawnienia prędkości otwierania się danej strony, co związane jest z objętością kodu. Ponadto przeprowadzenie optymalizacji kodu ma na celu efektywniejsze wyszukiwanie w wyszukiwarkach internetowych. Efekty pozycjonowania widać dopiero po pewnym czasie. Jest ono jednak bardzo skuteczną i tanią formą reklamy w wyszukiwarkach i z całą pewnością przyczyni się do sukcesu Twojej firmy.
Written on luty 7th, 2011 by admin