Pomysł na reklamę

Żeby stworzyć dobrą reklamę, trzeba mieć bardzo dobry pomysł. Może się wydawać, że tworzenie reklam niegdyś było o wiele bardziej proste. Reklamodawcy o wiele słabiej wykorzystywali nasze słabości i niewiedzę, do tego, żebyśmy po obejrzeniu reklamy kupili właśnie ich towar. Dziś muszą się oni znacznie bardziej natrudzić. Chociażby z tego powodu, że odbiorcy reklam co raz częściej i bardziej się na nie uodparniają. Zatem nie wierzą w nie i ponownie analizują, by będąc w sklepie nie zostać nabitym w butelkę. Co zrobić, by wymyślić w głowie pomysł, który odniesie duży sukces w mediach? Można by zapytać się o to pomysłodawców najnowszego spotu reklamowego marki Skoda (motoryzacja). W tej reklamie auto firmy Skoda zostaje poddawane wielu próbom i testom. Głównie na otarcia, wgięcia, wytrzymałość i różne inne mechaniczne uszkodzenia. Reklama nie przypomina jednak standardowego spotu reklamowego o samochodach. Idealnie wręcz pasuje do letniego klimatu. Ponadto przyjazna i niezwykle żywiołowa atmosfera sprawia, że logo Skoda utrwala się w naszej pamięci jako nazwa samochodu, który z chęcią moglibyśmy mieć w swoim garażu. Reklamę Skody można bez problemu znaleźć w Internecie. Oczywiście znanych i kreatywnych reklam jest na świecie bardzo dużo. Niektóre są odgrzewanymi pomysłami, a niektóre całkowicie nowe i tworzone od podstaw.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.