Ogromny potencjał w mediach

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się ile aktor może zarobić w reklamie? W całym epizodzie reklam około czterystu tysięcy złotych. Za kilka minut w telewizji. Ogromne pieniądze firmy wydają na reklamę. Najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to, że reklamy rzeczywiście działają. Dobra twarz w kampanii korporacji potrafi zwiększyć zyski o kilkanaście procent. Ludzie lubiący danego aktora faworyzują go i utożsamiają się z nim, jeśli aktor ma konto w danym banku, to jego fan również musi mieć. Jest jeden aspekt – pieniądze lądują na koncie firmy i autorytetu, nie w kieszeni odbiorcy. Proszę zauważyć, że chleb i cukier nie są reklamowane – to produkty, których potrzebujemy. Zaś usługi, które nam do życia nie są potrzebne widzimy codziennie w reklamach. Po co komu dodatkowy telefon na niekorzystnym abonamencie? Tego nikt nie wie, a jednak przepraszam! Korporacje to wiedzą – przecież zawsze przyda się dodatkowy, awaryjny telefon z obniżonymi kosztami połączeń. Zauważ jak mało firm charytatywnych ogłasza się w telewizji – reklamy są zbyt drogie. Zamiast pomagać potrzebującym, człowiek odbiera przekaz, że czegoś mu brakuje i musi to mieć wpychając siebie samego w niepotrzebne koszta i długi. Coraz częściej dostrzegamy reklamy w Internecie. Kiedyś były to niewielkich rozmiarów banery, w tej chwili w pełni udoskonalone filmy multimedialne z dźwiękiem wysokiej jakości, które utrudniają życie i użytkownik aż bluźni na nie, lecz produkt kupuje.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.