Odbiorcy reklamy

Najczęściej reklama kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców. Ale również zdarza się tak, że producenci stwarzają towar, który produkowany jest z myślą o wybranej grupie klientów. Są to przede wszystkim towary ekskluzywne, na które nie wszyscy mogą sobie pozwolić. Ludzie świadomi są funkcji, jakie spełnia reklama. Po mimo tego ludzie starsi bardzo często padają jej ofiarą, dzieci zdecydowanie są pod większym jej wpływem. Producenci bardzo dobrze zdają sobie z tego sprawę i kampanie organizowane są tak, aby wzbudzić właśnie u nich zainteresowanie i ciekawość. Oczywiście grupa ta jest pod największym wpływem firm wprowadzających na rynek nowe zabawki i inne dziecięce gadżety. Niestety, kiedy dziecko się na coś uprze rodzicie później mają problem. Ich częste nękanie i marudzenie kończy się na tym, że najmłodsi osiągają swój cel. Klient już po zakupie odkrywa, że reklamowany produkt nie zawsze spełnia wszystkie cechy, jakie były podawane w reklamie. Na przyszłość już wie, żeby po raz drugi nie popełnić takiego błędu. Jednak czasami zdarza się i to, że mimo iż raz sparzyliśmy się ufając reklamie błąd popełniamy po raz kolejny. Bardzo tego żałujemy, czasami wstydzimy się naszego zachowania. W życiu natrafiamy na różne pułapki, także i takie związane z reklamą. I doskonale zdajemy sobie z tego sprawę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.