Nowe możliwości reklamy

Rozwój branży marketingowej jest dzisiaj zasługą wielu różnych agencji, ale coraz częściej zwykłych ludzi mających dostęp do Internetu. Już nie tylko Amerykanie zastanawiają się nad sposobami poprawienia mechanizmów promocji i reklamy, wpływania na decyzje konsumenckie, kreowania wizerunku marki. Aktualnie Internet daje wielkie możliwości reklamie, ale nie tylko ze względu na klasyczne reklamy graficzne czy linki na stronach www szczególnie ważnym zjawiskiem jest dzisiaj marketing szeptany, czyli oparty głównie na sieciach kontaktów i grupach znajomych sposób rozpowszechniania pozytywnych wrażeń na temat firmy. Ale reklama jest skuteczna wtedy, gdy po jej wyemitowaniu można dokładnie zbadać reakcję odbiorców i oszacować co można poprawić, lub co wyraźnie skutkuje pozytywnym skojarzeniem marki i przyjemnych emocji. A Internet daje takie możliwości w stopniu zdecydowanie większym niż ma to miejsce w przypadku telewizji czy prasy, nie mówiąc już o wyjątkowo niższych kosztach badań percepcji reklamy w Internecie. Dodatkowym atrybutem promowania się online jest fakt możliwości pozyskania klientów gotowych do natychmiastowego zapłacenia za produkt czy usługę. W dobie bankowości elektronicznej młodzi ludzie bardzo chętnie zamawiają najróżniejsze rzeczy w sieci i bez zwłoki płacą za nie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.