Nowe koncepcje promocji

Dla nowoczesnych firm nie jest tajemnicą, że dla zachowania odpowiedniego wizerunku oraz wartości marki konieczne jest wykorzystanie Internetu. Sieć stale rośnie i poprawiają się także instrumenty komunikacyjne. Pojawienie się pierwszych portali społecznościowych nie wróżyło jeszcze zagłady klasycznego marketingu, ale już po kilku latach okazało się, że przy stale rosnącej populacji użytkowników jednej sieci społecznościowej możliwe jest obalanie marek czy zmuszanie korporacji do wycofania swojej kampanii z telewizji i prasy. Użytkownicy nigdy nie mieli tak wielkiego wpływu na firmy, które wybierają na co dzień, ale także firmy nigdy nie miały równie łatwego dostępu do użytkowników. Jeśli dane przedsiębiorstwo posiada dobrze przygotowanych specjalistów od reklamy w Internecie, stworzenie nowoczesnej strony www i jej pozycjonowanie nie powinno być problemem. Tak samo jak wykorzystanie wspomnianej sieci społecznościowej do tzw. wirusowego zarażania kolejnych grup odbiorców swoim dobrze skonstruowanym przekazem. W Internecie reklama nie może być jednak zbyt oczywista i najlepiej działa, gdy ludzie przesyłają dany filmik czy obraz, uznając go za ciekawy i pomysłowy lub śmieszny, do bliższych i dalszych znajomych w dobie Internetu trwa to kilka sekund a może w kilka godzin dać większy potencjał niż niejedna reklama telewizyjna.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.