Nowe horyzonty marketingu

W dzisiejszym świecie zdecydowanie wzrasta rola marketingu i dzięki Internetowi reklama nie stała się wielką bronią w rękach korporacji mających przewagę finansową, ani też sposobem mediów na wyciskanie z otoczenia każdej możliwej kropli finansów. Coraz częściej widać dzisiaj uwolnienie się reklamy od pieniędzy i stopniowe umożliwienie promocji tym, którzy mają pomysł oraz produkt, a nie jak to miało miejsce do tej pory pieniądze. Dla sporej liczby użytkowników Internetu reklama musi być jednak wyjątkowo pomysłowa i nowoczesna. Wielu z młodych Internautów posiada bowiem w przeglądarce dodatki blokujące najbardziej prymitywne formy reklamy graficznej czy linków. Skuteczna reklama w Internecie wiąże się dzisiaj przede wszystkim z przekonaniem użytkownika, by sam zajrzał na stronę, obejrzał materiał promocyjny i jeśli mu się spodoba zamieścił go dalej. Tylko użytkownik nie może głowić się minutami, w jaki sposób uzyskać link do danego obrazu czy materiału wideo. Strony muszą być więc przygotowane do nagłego wzrostu liczby użytkowników oraz ich oczekiwań względem interfejsu. Samo pozycjonowanie strony www nie przynosi dzisiaj efektów, szczególnie jeśli na witrynie nic się nie dzieje. Wręcz przeciwnie czasami stworzenie sobie złej renomy w Internecie jest prawdziwym golem samobójczym ze strony przedsiębiorstwa.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.