Wczoraj wieczorem chciałem sprawdzić rozkład jazdy pewnego prywatnego przewoźnika, świadczącego usługi komunikacyjne w moim regionie. Po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy firmy i innych potrzebnych parametrów zastałem niestety tylko do niczego potrzebne wyniki, z których większość bez przesady mógłbym określić mianem spamu. Widać, właścicielom przedsiębiorstwa nie leży zbytnio na sercu reklama w internecie. Zmuszony byłem niewczesną już przecież porą wybrać się na przystanek i tam odczytać interesujące mnie informacje. Potem dopiero dowiedziałem się, że zakład przewozowy wprawdzie posiada witrynę, na której można znaleźć to, co aktualnie podróżny potrzebuje, jednak nie jest ona widoczna w wynikach wyszukiwania. Może kierownictwo nie słyszało nigdy, że istnieje taki rodzaj działalności jak pozycjonowanie stron. Taka ignorancja może zaszkodzić firmie, ponieważ klienci, którzy nie odnajdą pożądanych przez siebie w danym momencie treści, mogą w ostateczności wybrać innego przewoźnika, który odpowiednio zadba o promocję w sieci i zapewnienie pasażerom łatwego dostępu do wspomnianego rozkładu jazdy. Takiego, który na bieżąco jest z aktualnymi trendami biznesowymi i nie zapomina o tym, jak ważnym medium jest internet, korzystając z niego jako platformy do prowadzenia akcji reklamowych i komunikacji ze zdobytymi już kontrahentami.
Written on październik 2nd, 2013 by admin
Nie mogę znaleźć rozkładu jazdy
