Możliwości dla nowoczesnej reklamy

Ludzie sami o sobie uwielbiają myśleć, że są zupełnie odporni na możliwości reklamy, że przekaz marketingowy nie ma ostatecznie wpływu na ich konsumenckie decyzje podejmowane w sklepie. Ale prawda jest taka, że na zachowania klientów w sklepach często wpływ ma nawet ulokowanie produktów w sklepie i konkretny rozstaw półek z kolejnymi rodzajami produktów. Wykorzystanie ścieżki klienta, który przeważnie idzie określonym torem po sklepie, pozwala dużo lepiej rozplanować co i kiedy zobaczy klient. A dzięki temu znacznie prostsze staje się zagadnienie wypromowania produktu tak, by nawet osoba nie potrzebująca w danym momencie oleju czy masła, kupiła je. W Internecie jednak nic nie jest takie proste. Marketingowcy próbujący stworzyć spójną sieciową kampanię reklamową muszą liczyć się przede wszystkim z tym, że posiadający najlepsze źródło informacji pod ręką, czyli wyszukiwarki internetowe, potencjalny klient najpierw będzie bardzo długo porównywał oferty. I w tym momencie możliwość nagłego zaskoczenia go doskonałą reklamą czy promocją są nikłe. Należy więc zaangażować sam Internet do tego, aby wskazywał nawet szukającemu użytkownikowi dokładnie takie strony i witryny, które potwierdzą renomę marki i nie będą jej absolutnie podważać.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.