Umieszczanie reklam w popularnych wyszukiwarkach ma jednak swoje negatywne strony. Do podstawowych z nich trzeba zaliczyć fakt, że człowiek trochę zniechęcił się do reklam, bombardujących go dosłownie z każdej strony: w radiu podczas podróży samochodem do pracy, w telewizji podczas oglądania ciekawego filmu, lub zaangażowaniu w aktualne wydarzenia serialowej rodziny, czy właśnie w Internecie, przerywając nam przeglądanie danej strony i zmuszając do zamykania wyskakujących okienek, czy pomijanie wyświetlających się na samym początku wyszukiwarki linków. Istotne jest zatem to, że jeżeli nasza reklama nie będzie atrakcyjnie przygotowana, musimy liczyć się z tym, że nie każdy ją zechce zobaczyć i przede wszystkim skorzystać z usług, jakie oferuje dana firma. Stąd ważne jest odpowiednie przygotowanie linka, czy reklamy pod względem graficznym, aby nie tylko przyciągała wzrok, ale również zmuszała do zapoznania się z jej treścią i oferowanymi produktami, lub usługami. Nie powinno się to jednak ograniczać do umiejętnego umieszczenia krzyżyka do zamykania wyskakującej reklamy, aby użytkownik musiał obejrzeć jej całość, aby w końcu go znaleźć. Takie działanie jest przecież dziwne i każdy, szanujący się grafik powinien najpierw stworzyć rozwiązanie, które sprawi, że użytkownicy będą chcieli zapoznać się z reklamą. Możliwości przecież jest mnóstwo.
Written on luty 7th, 2013 by admin
Minusy reklam w wyszukiwarkach
