Kupowanie reklamowanych w mediach produktów

Chodzimy na zakupy, kupujemy różne produkty. Czasami podczas zakupów sugerujemy się ceną, czasami jakością artykułów. W wielu przypadkach nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że na to, co wrzucamy do naszego koszyka z zakupami wpływ ma reklama. I jest to wpływ naprawdę znaczący. Niektórym z nas wydaje się, że to my sami, świadomie wybieramy określone towary. Często jednak robimy to pod wpływem reklamy, którą oglądaliśmy w telewizji, reklamy, która wzbudziła w nas emocje, wyzwoliła wrażenia, którą zapamiętaliśmy. Skuteczna reklama polega właśnie na tym, by zachęcić kupującego do wybrania tego określonego produktu, by zachęcić go do tego, aby podczas zakupów zdecydował się właśnie na produkt, którego reklamę zobaczył. Jeśli oglądamy reklamy zapamiętujemy wiele informacji, jakie zasłyszeliśmy w filmiku reklamowym, wierzymy w nie. Kupując konkretny produkt mamy nadzieję, że będzie on dokładnie taki, jak w reklamie – rewelacyjny, skuteczny, tani, dobry jakościowo. Niestety często okazuje się, że tak nie jest, że reklama wprowadziła nas w błąd, że wpłynęła na zakup produktu, którego być może nigdy byśmy nie kupili. Bardzo często kusimy się na to, by kupić reklamowany towar. Jest to siła reklamy, jej wpływ na naszą podświadomość, wymuszenie na kliencie konkretnych zachowań, wpływ na podejmowane przez nas decyzje.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

.