Porównując koszt reklamy internetowej z innymi, to znaczy dostępnymi w innych źródłach, można dostrzec, że nie należą one do najdroższych. Płacąc 150 czy 200 zł możemy cieszyć się reklamą naszej strony czy firmy na danym serwisie przez czas, który wynosi nawet 2 tygodnie. Co roku polskie firmy wydają na reklamę w Internecie coraz więcej pieniędzy, a obecnie koszty jakie ponoszą mogą wynosić nawet 500 milionów złotych. Reklama w Internecie obejmuje przede wszystkim motoryzację, kulturę i rozrywkę oraz marketing. Dzięki potędze Internetu o wiele łatwiej można na przykład znaleźć klientów z zagranicy, o których ciężko byłoby, zamieszczając reklamę w telewizji czy gazecie. Ceny reklamy internetowej są różne – zależą między innymi od tego, ile osób wyświetli reklamowaną stronę. Cena uzależniona jest także od tego, jak duża jest cała kampania reklamowa. Reklamy mogą być prezentowane z różną częstotliwością czasową mogą być wyświetlane przez określony czas przez całą dobę, a mogą na przykład pojawiać się na danej stronie co godzinę na kilka minut. Wszystko to wliczone jest w cenę, jaką musimy zapłacić za reklamę. Powierzchnię do reklamy w Internecie możemy kupić bezpośrednio od portali, które je oferują lub dzięki pośrednictwu domów mediowych. Domy takie zajmują się lokowaniem kampanii reklamowych w sieci.
Written on październik 2nd, 2013 by admin