Konieczność wprowadzenia zmian

Coraz częściej firmy zastanawiają się intensywnie, w jaki sposób przejść suchą stopą przez rozlewające się po całym naszym świecie morze kryzysu. Dla niektórych jedynym rozwiązaniem okazała się głęboko sięgająca restrukturyzacja, zwolnienie pracowników. Ale nie wszyscy musieli uciekać się do tak drastycznych posunięć. Niektóre firmy musiały po prostu dokładnie zajrzeć we własne finanse i przeanalizować, na co jeszcze mogą sobie pozwolić a z czego trzeba bezwarunkowo zrezygnować. Dzisiaj niektóre tylko firmy mogą sobie pozwolić na dalsze inwestowanie w reklamę, poszerzenie marketingowych horyzontów. Ale nie oznacza to jednak, że firm takich nie ma. Niektóre korporacje wyjątkowo dobrze zniosły kryzys i mają się lepiej niż kiedykolwiek przedtem. Ich zarządy doskonale wiedzą o tym, że trzeba się starać wykorzystać to jak najlepiej i na siłę szukają dzisiaj nowych rynków zbytu. A od lat możliwości takie daje Internet, który coraz rzadziej określany jest wyłącznie mianem nośnika marketingowego. Coraz częściej w modelu biznesowym firmy Internet stanowi także kanał sprzedaży, z którego wielu młodych internautów korzysta chętniej niż ze stacjonarnych sklepów producenta albo jego autoryzowanych punktów dealerskich.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.