Pozycjonowanie zaliczane jest do niejawnych reklam internetowych. Niektórzy uważają je za najbardziej skuteczną formę marketingu internetowego. Jego zaletą jest brak ograniczenia lokalnego reklamy oraz trafianie do właściwego adresata, co nie czyni go zbytnio uciążliwym dla użytkowników internetu. Dobrze przeprowadzone pozycjonowanie może znacznie zwiększyć popularność Twojej strony internetowej, co przełoży się na większą liczbę klientów. Efektywne pozycjonowanie to takie, które uwzględnia publikację linków posiadających wyłącznie wysoką jakość. W przypadku, gdy zamieszczone odnośniki są kiepskiej jakości, mają znikomą wartość, możemy być pewni, że korzyści z pozycjonowania będą krótkotrwałe. Linki te z reguły nie utrzymują się zbyt długo na stronie. Ogółem dodawanie linków powinno być umiejętnie rozłożone w czasie, ciągłe i regularne. Nie powinno się zamieszczać linków o tych samych tytułach. Może to spowodować karę ze strony wyszukiwarek w postaci nałożenia filtra na konkretne słowa kluczowe. Ponadto zmniejsza to efektywność pozycjonowania. Ważne jest również sprawdzenie, czy podstrona, na której ma być umieszczony link, jest zindeksowana przez wyszukiwarki. W przeciwnym wypadku dodawany odnośnik jest zupełnie bezwartościowy. Wtedy można spróbować przyłączyć tę podstronę do innego katalogu. Jeśli skorzystamy z przedstawionych zasad, możemy być pewni, że pozycjonowanie przyniesie zamierzone i wymierne efekty.
Written on luty 7th, 2011 by admin
Kilka zasad skutecznego pozycjonowania
