Kampanie reklamowe wielkich firm

Wielkie firmy mogą sobie pozwolić na to, by na reklamę przeznaczyć naprawdę wielkie kwoty. Często jest to wiele milionów złotych. Firmom takim nie jest szkoda pieniędzy na reklamę, gdyż doskonale zdają sobie sprawę z jej siły, z jej skuteczności. Kampanie reklamowe wielkich firm są zauważalne. Nie da się nie zwrócić na nie uwagi. Wykorzystywane są różne metody reklamy. Taka kampania jest głośną formą reklamy. Stosowanych jest wiele metod, znanych agencjom reklamowym. Są to wszelakie formy reklamy medialnej – filmiki reklamowe, reklama radiowa, reklama internetowa, plakaty, billboardy, telebimy, ale także degustacje, rozdawanie gadżetów reklamowych – wszystko to oczywiście w jednym czasie. Wówczas wielu klientów dowiaduje się o wprowadzeniu na rynek kolejnego produktu danej marki, o istnieniu formy. A reklama robi swoje. Dzięki niej klienci dowiadują się o produkcie, dowiadują się o Irmie, budują własną opinię na temat konkretnej marki. Mają w świadomości istnienie artykułów i podczas zakupów taka informacja jest wykorzystywana. Chętniej kupujemy produkty znane, o których słyszeliśmy – właśnie dzięki reklamie. Wydaje nam się, że taki reklamowany produkt, produkt nam znany jest lepszy od innych – pod różnymi względami. Jeżeli wyrobimy sobie renomę na rynku zdobędziemy zaufanie klientów, będziemy mogli kształtować ceny i to my będziemy napędzać rynek, konkurencja będzie musiała się do tego dostosować.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.