Jak odnaleźć się w bogactwie treści

Rozwój globalnej sieci przyniósł ogromną ilość łatwo dostępnej i szybko osiągalnej informacji. Aby nie było problemów z dotarciem do aktualnie pożądanych danych wciąż powstają coraz nowsze narzędzia, które mają służyć do ich wyszukiwania, katalogowania i filtrowania. Jedną z takich aplikacji, a już na pewno najbardziej znaną jest Google. Po wpisaniu w okno dialogowe zapytania na temat interesujących go treści, użytkownik otrzyma zazwyczaj kilkadziesiąt stron wyników, uporządkowanych według stworzonego przez autorów wyszukiwarki klucza. Pozycjonowanie stron(inaczej SEO) to rodzaj działalności, polegający na, jak jego nazwa wskazuje, na podwyższaniu pozycji danej witryny. Jest to uwarunkowane tym, że przeciętny internauta nie zainteresuje się niczym więcej, jak tylko kilkoma pierwszymi wynikami. Chcąc, aby to właśnie ich strony były odwiedzane, właściciele zlecają te zadania specjalistom, których wiedza i umiejętności sprawiają, że wynik taki znacznie się poprawia. To zjawisko jest częścią szerszego kontekstu – reklama w internecie ma wiele twarzy, a SEO jest tylko jedną z nich. Inne to między innymi bannery, odpowiednie linki lub akcje promocyjne prowadzone na przykład na stronach portali społecznościowych bądź forów. Na to, że możemy bez większego trudu dotrzeć do interesujących nas informacji ma wpływ, jak widać, wiele czynników.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.