Proces pozycjonowania naszych stron internetowych jest procesem długoterminowym rozliczanym w okresach miesięcznych. Nie spodziewajmy się więc otrzymania jednej faktury za wykonaną usługę, ale miejmy świadomość, że stając w obliczu decyzji o wynajęciu usług pozycjonerskich winniśmy mieć możliwości systematycznego przeznaczania środków finansowych na ten cel. Pozycjonowanie stron, czyli oryginalne Search Engine Optimisation kosztuje kilkaset złotych miesięcznie. Zależy to oczywiście od renomy, umiejętności oraz sprzętu wybranej przez nas firmy. Małe oraz niezbyt znane marki zaoferują nam usługę w granicach 200300 złotych miesięcznie. Reklama w Internecie za pośrednictwem wysoko wykwalifikowanych specjalistów może oscylować w granicach 500700 złotych miesięcznie. Nie tylko popularność firmy ma znaczenie dla zasobów naszego portfela. Ważny jest też zakres pozycjonowania. Firmy zajmujące się nietypową bądź mało rozpowszechnioną działalnością oraz posiadające niezbyt liczną konkurencję mogą liczyć na znacznie niższe koszty pozycjonowania. W takim przypadku uzyskanie pierwszych lokat jest procesem nieskomplikowanym, a fachowcy nie muszą długo pracować na osiągnięcie celu. Branże najbardziej rozbudowane na rynku niestety muszą liczyć się z wyższymi kosztami działań SEO. Pozycjoner musi zaprezentować tutaj szeroką gamę umiejętności oraz technik umożliwiających przebicie się przez rozbudowaną konkurencję.
Written on październik 2nd, 2013 by admin
Jak kształtują się koszty pozycjonowania stron?
