Jak internauta postrzega reklamy internetowe?

Zastanawiając się nad tym, w jaki sposób będzie postrzegał reklamy internauta można wyznaczyć kilka opinii. Na pewno reklamy w sieci są jakimś utrudnieniem, zwłaszcza, jeśli mamy na myśli te najbardziej uporczywe, które jest bardzo trudno wyłączyć lub każda próba ich wyłączenia przekieruje nas na daną stronę. Internauci na pewno mają do takich propozycji dystans. Zupełnie inaczej jest, jeśli bierzemy pod uwagę specjalne propozycje video. Strona internetowa ma miejsca na różne reklamy w postaci haseł, znajdzie się także niewielkie miejsce dla filmiku reklamowego. Taka video reklama to doskonała propozycja dla zaciekawionych, którym nie wystarczą tylko hasła reklamowe. Często taka reklama w Internecie odnosi się do konkretnego produktu, który pozostaje w ten sposób przedstawiony. Dobrze jest wiadome, że reklamy tego typu są umieszczone raczej z boku, po włączeniu otwierają się w nowym oknie, gdzie można powiększyć obraz. Bardzo dobrze wpływają na nas reklamy o tematyce humorystycznej, gdzie przedstawiony produkt wyznaczony jest, jako niezbędny, aby wyjść z kłopotliwej sytuacji. Także w Internecie takie reklamy są dobrze postrzegane. Gorzej prezentuje się video, które włącza się nam jak tylko otworzy się nam dana strona. Nie lubimy na pierwszym planie być uzależnieni od reklam, by móc przeczytać interesujący nas artykuł.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.