Inwestowanie we własny wizerunek

Coraz trudniej w ostatnim czasie było znaleźć firmę, która w pełni świadomie prowadziłaby swój budżet tak, by zaoszczędzić sobie ewentualnych powikłań związanych z upadkiem ekonomii globalnej, ale jednocześnie inwestować we własny rozwój. Odpowiednie zarządzanie środkami wymaga bowiem nie tylko zdolności menadżerskich oraz odpowiednio doświadczonych finansistów zajmujących się budżetem firmy. Coraz częściej szefowie dużych spółek skupiają się na dodatkowych możliwościach, zamiast inwestować w podstawy. w ostatnim czasie szczególnie popularne stało się inwestowanie w strategie marketingowe, promowanie wizerunku, także z wykorzystaniem sieci, co nawet jeśli nie jest kosztowne, to jednak wymaga odpowiednich środków. A ponieważ nawet najlepsze reklamy internetowe muszą być stworzone w określonej koncepcji, niezbędne staje się wydanie pieniędzy także na aktorów, oświetleniowców, grafików a potencjalnie także dźwiękowców czy scenarzystów. Nie brakuje więc firm, które starają się zarobić możliwie najwięcej na świadczeniu takich doradczych usług. W zamian za sowite wynagrodzenie pomagają podejmować najrozsądniejsze wizerunkowo decyzje zatrudnienie takich specjalistów daje prezesowi spółki przekonanie o swojej nieomylności, więc gotów jest zapłacić za nich wiele.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.