Inwestowanie w spoty reklamowe

Reklamodawcy wiedzą, że w reklamowaniu nie chodzi wyłącznie o samo dostarczenie spotu reklamowego ale i o to, w jaki sposób będzie on przygotowany. Dlatego też co raz częściej na różnego rodzaju reklamy przeznacza się ogromne sumy. Jak już wcześniej wspomniano, mogą mieścić się nawet w milionach dolarów czy polskich złotych. Takich reklam jest w dalszym ciągu garstka, bo na ich wyprodukowanie mogą pozwolić sobie jedynie najbogatsze i najbardziej zamożniejsze firmy. Przecież w telewizji nie będą reklamowały się firmy lokalne, których budżet w bardzo dużej mierze odbiega od budżetu na przykład koncernu Coca Cola. Niektóre z dużych firm nie inwestują w swoją reklamę wielkich pieniędzy przez cały czas. Oczywiście reklama zawsze jest bardzo kosztowna, jednak istnieją momenty, w których może być mniej kosztowna. Dlatego też niektóre z wielkich firm takich jak na przykład szwedzka IKEA. Mimo tego, że jest znana na całym świecie, cały czas się reklamuje, jednak w dużej mierze w bardzo subtelny i delikatny sposób. Dopiero od niedawna – w rocznicę podjęcia współpracy z Polską – IKEA zainwestowała spore pieniądze w reklamę. Od kilku dobrych tygodni w telewizji możemy podziwiać reklamy, w których IKEA, dziękuje Polsce za współpracę. Jest to nie tylko forma podziękowania, ale przede wszystkim polepszenie swojego wizerunku.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.