Internetowe portale społecznościowe, formą reklamy

Tak wielu z nas ma założone swoje profile na portalach społecznościowych, dzięki nim mamy szansę odnaleźć starych znajomych, poznać nowych ludzi, pokazać innym, co ciekawego dzieje się u nas, znaleźć wiele ciekawych artykułów oraz produktów czy usług. Dlatego też coraz częściej portale te są wykorzystywane przez reklamodawców do zainteresowania konsumentów na tyle, aby stali się klientami danej firmy czy wybranego produktu. Reklama ta często jest ukryta pod przykrywką konkursów, gdzie możemy wygrać świetne buty, jednak pod warunkiem, że określonej liczbie znajomych polecimy ten sam konkurs organizowany przez producenta danej marki butów. Dzięki temu reklama rozsiewa się po Internecie w mgnieniu oka, ponieważ my Polacy, uwielbiamy dostawać coś za darmo, więc rozsyłamy dane o konkursowym produkcie mając nadzieję, że to właśnie na nas padnie wygrana. Kolejnym pomysłem na reklamę jest stworzenie profilu firmy, produktu lub usługi i zapraszanie do znajomych ludzi, których znamy i całkiem nam obcych. Po jakimś czasie nasza reklama zatacza coraz szersze kręgi po znajomych naszych znajomych a dzięki temu coraz więcej użytkowników portali społecznościowych staje się naszymi potencjalnymi klientami. Również możemy wysyłać za pośrednictwem takich portali nasze oficjalne reklamy, pod warunkiem, że mamy możliwość dotarcia do innych użytkowników tych samych portali.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.