Informacja zawarta w reklamie

Każda reklama – niezależnie od tego, jaka ona jest przekazuje klientowi konkretną informacje. Oglądając reklamę, patrząc na nią możemy więc wyciągnąć wiele wniosków, możemy wyrobić sobie opinię na temat konkretnego produktu nawet jeżeli nigdy go nie mieliśmy, jeśli nigdy go nie kupowaliśmy. Tak działa reklama – ma ona wielki wpływ na naszą podświadomość. Dlatego też zrobienie dobrej reklamy jest wielką sztuką. Często w proces tworzenia reklamy zaangażowani są także psychologowie. To oni dają wskazówki co zrobić, by reklama wpływała na człowieka, by sugerowała mu konkretne rozwiązania bezpośrednio o tym nie mówiąc. Informacje, jakie oglądający reklamę może wyczytać są różne. W reklamie mówi się przede wszystkim o walorach konkretnego produktu. Zachwala się go. Jeśli kilkaset razy usłyszymy, że dany produkt jest wspaniały z całą pewnością będziemy ciekawi, czy tak faktycznie jest. Skusimy się na to, by kupić dany towar, ocenić go, sprawdzić czy informacje zawarte w reklamie faktycznie są prawdziwe. Niestety często przekonujemy się o tym, ze wcale tak nie jest. Reklamy bardzo często ubarwiają rzeczywistość, przekazują nam nie do końca prawdziwe informacje. A my nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Nie zawsze o tym wiemy. Musimy sami się o tym przekonać. Musimy sobie to uświadomić.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.