Gwiazdy w reklamie

Firmy wpuszczające na rynek nowy produkt decydują się na zatrudnienie do kampanii reklamowej sławne osoby. Potocznie mówiąc celebrytki czy celebryta, który przyciągnie swoją osobą większą liczbę klientów. A tym samym zwiększy zyski firmy. Obok nich modelki również są grupą bardzo często wykorzystywaną do reklamy. Ale na tym właśnie polega ich praca. W przeciwieństwie do ludzi ekranu. Pieniądze, jakie oni otrzymują za powiedzenie kolokwialnie mówiąc dwóch zdań nie są małe i dlatego się na to decydują. Widzimy, że ludzie piękni, młodzi są bohaterami tych reklam. Ich wpływ na młode pokolenie nie jest zawsze korzystny. Bowiem kreują one właśnie dany typ człowieka. Idealną osobę, jaką chce być każda dziewczyna. Badania jednak wykazały, że nie modelki, nie gwiazdy filmu mają największą siłę przekonywania i wpływania na decyzje i gusta innych. Ludzie zwykli, tak zwane matki Polki odnoszą na tej płaszczyźnie największe sukcesy. One potrafią przekonać nieprzekonanych. Dobrą decyzję podejmują ci producenci, którzy zatrudniają je w swoich spotach reklamowych. Za udział w reklamie gwiazdy, aktorzy, ludzie sceny, znane osoby liczące się w świecie żądają naprawdę wielkich honorariów. Producenci są skłonni ponosić tak wysokie koszty, by tylko reklama była naprawdę skuteczna, by spełniła swoje zadanie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.