Gazety, ulotki, bilbordy

Z pewnością wiele możliwości marketingowych daje nam określone rezultaty. Skupiamy się na reklamach telewizyjnych, radiowych, ale także tych mniej wykorzystywanych w postaci gazet, ulotek, bilbordów. Tutaj generalnie uwzględniamy zdecydowanie mniejszy zasięg. Na pewno nakład drukowanych ulotek musi być duży jednak nie każdy chce je czytać. W gazetach ogłoszenia także kosztują, tym bardziej, jeśli mowa o kolorowych czynnikach. Bilbordy z kolei stanowią tylko punktowy zakres reklamowania danego produktu, do którego też nie każdy ma możliwość obejrzenia. Z pewnością kierowcy, którzy stoją w korkach, kiedy następuje ta nieznośna godzina szczytu mogą sobie podziwiać widoki na bilbordach, jednak nie każdy wykorzystuje informacje zawarte na tego typu plakatach. Inną sprawą są telebimy, na których emitowane są reklamy w różnych wydaniach. W istocie koszty powiązane z reklamą są naprawdę niebotyczne tym bardziej, kiedy mowa jest odnośnie dobrej i sukcesywnej kampanii reklamowej. Niestety za wszystko dziś trzeba płacić. W porównaniu do gazet, a także ulotek koszty druku są zdecydowanie mniejsze niż w odniesieniu d reklam emitowanych w kinach, radiu, czy telewizji. W ten sposób można się ewentualnie pocieszać, jeśli komuś nie odpowiadają warunki powiązane z kosztami odnośnie produkcji danej reklamy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.